GRAM-asiakaspalvelu

Ennen yhteydenottoa

Suosittelemme tarkistamaan käyttöohjeen vianetsintäosion ennen huoltokutsun tekemistä.
Jos sinulla ei ole käyttöohjetta, voit löytää sen täältä

12 kuukautta

Kun laitteen ostamisesta on kulunut 12 kuukautta,
omistajan on pystyttävä osoittamaan, että vika on ollut laitteessa alusta asti. 

2 vuotta

GRAM-tuotteiden virhevastuu on voimassa 2 vuotta, ja se kattaa laitteelle normaalissa käytössä aiheutuvat valmistus- ja materiaaliviat.

Yli 2 vuotta

Jos laite on yli 2 vuotta vanha tai kodinkonekorjaaja ei löydä koneesta vikaa, omistaja vastaa huoltokäynnin kustannuksista.

Tarkista seuraavat tiedot ennen yhteydenottoa:

Ostopäivä

Mallinimi

 

 

Sarjanumero

Näin teet huoltokutsun

Puhelin

 020 7756 350

Puhelinpalvelu on avoinna:

- Maanantai-torstai: 10-13:00 ja 13:30-15
- Perjantai: 10-13:00 ja 13:30-14:30

Huoltokutsu

Täytä tämä lomake. Niin saamme kaikki tarpeelliset tiedot, joiden ansiosta voimme palvella sinua mahdollisimman sujuvasti.

Voimmeko auttaa sinua muissa asioissa?

Käyttöohjeet
Löydä GRAM-käyttöohjeesi tästä
Tervetuloa kysymyksiä ja vastauksia -osioon
Miten voimme auttaa sinua?
Ota meihin yhteyttä
Ota meihin yhteyttä, jos kaipaat apua