HUOLTOKUTSU
Voitte tehdä tästä huoltokutsun, jos laitteessanne on vikaa. Suosittelemme tarkistamaan käyttöohjeen vianetsintäosion ennen huoltokutsun tekemistä. Jos sinulla ei ole käyttöohjetta, voit ladata sen valikon kohdasta KÄYTTÖOHJEET.
GRAMin tuotteet kuuluvat valmistajan virhevastuun piiriin, mikä on voimassa 2 vuotta. Virhevastuu kattaa valmistus- ja materiaaliviat, jotka ilmenevät normaalissa kotikäytössä. Kun laitteen ostamisesta on kulunut 6 kuukautta, omistajan on pystyttävä osoittamaan, että vika on ollut laitteessa alusta asti. Jos laite on yli 2 vuotta vanha tai kodinkonekorjaaja ei löydä koneesta vikaa, omistaja vastaa kodinkonekorjaajan kustannuksista.
Tuotteet ilman takuuta
Jos laitetakuu on umpeutunut, ottakaa ystävällisesti yhteyttä yhteistyökumppanimme kautta: piketa.fi
Nopeampaa palvelua englanniksi
Pohjoismaita palvelee useita työntekijöitä, jotka pystyvät tarjoamaan teille nopeaa ja laadukasta palvelua. Valitettavasti kaikki eivät ymmärrä suomea, mutta voivat auttaa, jos teillä on mahdollisuus kirjoittaa huoltokutsu englanniksi.
Näin saatte saman laadukkaan palvelun, mutta nopeammin. Kiitos.
Tarvitsetko teknikoidemme palvelukäyntiä? Täytä ystävällisesti alla oleva lomake.Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakolliset! sinun on myös annettava tuotteen mallinimi ja sarjanumero. Löydä GRAM-laitteesi malli ja sarjanumero.
Oletko yritysasiakas? Jos olet B2B-asiakas ja pyydät palvelukäyntiä asiakkaasi/vuokralaisesi puolesta, on tärkeää antaa asiakkaan/vuokralaisen yhteystiedot. Näin varmistamme mahdollisimman nopean palvelun tuotteelle. Jos haluat yritysasiakkaana seurata tapausta (tai saada yhteydenoton GRAM:lta tai korjaamolta), mainitse tämä ja anna myös sähköpostiosoitteesi kohdassa "Virhekuvaus."
- Tuote
- Vian kuvaus
- Vahvistus
Seuraava