Apua ja ohjeita

Kaikki tuotteemme on suunniteltu käytettäväksi kiireisessä arjessa, ja työskentelemme jatkuvasti niiden parantamiseksi. Tiedämme, että kodinkoneet ovat suuri osa arkea, ja valitettavasti on olemassa riski, että ne rikkoutuvat, riippumatta siitä, kuinka hyviä ne ovat. Siksi meillä on ammattimainen palvelukeskus, jossa on joukko päteviä työntekijöitä, jotka voivat neuvoa sinua, jotta saat nopeasti apua GRAM-tuotteillesi.

Tarvitsetko apua, täytä lomake tai ota meihin yhteyttä.

Näin teet huoltokutsun

On hyvä idea katsoa käyttöohjeesta ennen kuin tilaat huoltokäynnin - usein löydät vastauksen sieltä.

GRAM-tuotteiden reklamaatio-oikeus on 2 vuotta ja kattaa valmistus- ja materiaalivirheet, jotka ovat ilmenneet tuotteen normaalissa käytössä. 12 kuukauden jälkeen sinun on kuitenkin itse pystyttävä osoittamaan, että vika on ollut olemassa alusta alkaen (olettamusperiaate). Jos tuote on yli 2 vuotta vanha tai jos huoltoteknikko kutsutaan paikalle eikä hän pysty osoittamaan tuotteen vikaa, sinun on itse maksettava huoltokäynnistä.

Oletko yritysasiakas? Jos olet B2B-asiakas ja pyydät palvelukäyntiä asiakkaasi/vuokralaisesi puolesta, on tärkeää antaa asiakkaan/vuokralaisen yhteystiedot. Näin varmistamme mahdollisimman nopean palvelun tuotteelle. Jos haluat yritysasiakkaana seurata tapausta (tai saada yhteydenoton GRAM:lta tai korjaamolta), mainitse tämä ja anna myös sähköpostiosoitteesi kohdassa "Virhekuvaus."

Lomake takuukorjaukseen

Täytä kaikki kentät, jotta voimme tarjota sinulle parasta mahdollista palvelua. Otamme sinuun yhteyttä tarkistettuamme tietosi.

Henkilötiedot

Yhteystiedot

Puhelinnumero

Mistä löydän sarjanumeron?
Sulje
Valitse kategoria ja katso, mistä löydät sarjanumeron
Valitse kategoria ja tarkista

Ongelman kuvaus

Liitetiedostot

Lisää liitteitä

Lisää tiedostoja vetämällä tai selaa tiedostoja

(.jpg, .jpeg, .png, .bmp, .pdf)

Reklamaatiosi on lähetetty

Kaikki reklamaatiot käsitellään Asiakaspalvelussamme (katso tarkat aukioloajat sivustostamme)
Huomaa, ettei reklamaation lähettäminen tarkoita, että vaatimuksesi on hyväksytty. Tarvitsemme hieman aikaa reklamaatiosi käsittelyyn.
Otamme sinuun yhteyttä 2 päivän kuluessa yhteydenottosi rekisteröinnistä sähköpostitse tai puhelimitse ja sovimme yksityiskohdista, jotta voimme hoitaa asiaasi parhaalla tavalla.
Kiitos!
Jos laitetakuunne on umpeutunut, ottakaa ystävällisesti yhteyttä keskushuoltomme kautta GRAM Keskushuolto | Piketa Oy .

Katso yhteydenottosi tila

Mistä löydän sarjanumeron?
Takaisin
Valitse kategoria, ja katso, mistä löydät sarjanumeron
Valitse kategoria ja tarkista
Kuvaus
Teemme kaikkemme auttaaksemme asiakkaitamme

Puuttuuko sinulta varaosa?

Varaosat

Puuttuuko sinulta varaosa tuotteeseesi? Ota meihin yhteyttä

Kysymyksiä? Ota meihin yhteyttä!

Kirjoita meille